Veelgestelde vragen

Waar kunnen we u mee helpen?

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe wordt de huurprijs berekend voor meerdere dagen?
Dat gebeurt d.m.v. een staffel. Deze ziet er als volgt uit. 1 dag:                  1 x de huurprijs 2 dagen:              1,5 x de huurprijs 3 dagen:              1,9 x de huurprijs 4 dagen:              2,2 x de huurprijs 5 dagen:              2,6 x de huurprijs 6 dagen:              2,8 x de huurprijs 7 dagen:              3 x de huurprijs  
Moeten alle artikelen schoon retour?
Uiteraard, wij willen alles artikelen schoon terug. Ook als wij de artikelen komen ophalen. Met uitzondering van tafelrokken. Als een artikel vies is, vragen we €10,- per item.
Hebben jullie ook een handleidingen voor het bestelde artikel?
Jazeker, HIER kunt u alle handleidingen / instructies vinden.
Hoe kan iets bestellen bij jullie?
Onze voorkeur gaat uit naar onze webshop, maar via email of whatsapp is uiteraard ook mogelijk.
Kan ik de artikelen ook langer dan 7 dagen huren?
Ja, dat kan zeker. Mail, app of bel ons voor de prijs hiervan.
Kan ik een bestelling annuleren / wijzigen?
Een bestelling kunt u tot 72 uur voor de huurdatum kosteloos annuleren. Indien u materialen wilt toevoegen aan uw reservering, dan kan dit uiteraard. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.
Hoeveel dagen heb ik de artikelen in bezit voor de genoemde prijs?
De prijzen die bij onze artikelen staan vermeld zijn de prijzen per dag. Behalve als er anders staat aangegeven.
Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?
Na uw online reservering controleren wij persoonlijk uw bestelling en ontvangt u een orderbevestiging. Indien wij niet alle materialen beschikbaar hebben, zal er ten alle tijden contact worden opgenomen.

Bezorging en Betaling

Moet ik een aanbetaling doen?
Nee, dit is niet nodig bij ons.
Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?
Pinnen bij levering/ ophalen of vooraf overmaken ( het bedrag moet op de rekening staan bij levering )
Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorgkosten zijn vanaf 50 euro binnen een straal van 10 km om Delft geheel gratis. Onder de 50 euro zijn de bezorgkosten 15 euro binnen een straal van 10 km om Delft. Bezorgkosten van 25 km t/m 50 km €25,-. Bezorgkosten van 50 km t/m 100 km €50,-. Bezorgkosten boven de 100km in overleg.
Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?
iDeal Snel, makkelijk en betrouwbaar betalen via Ideal. Bij uw huurbevestiging ontvangt u altijd een iDeal linkt, waardoor u direct kunt betalen. Hebben we na afloop iets terug te betalen, dan ontvang je het geld bedrag terug op de rekening van herkomst. Opgeven van een afwijkende rekening is helaas niet mogelijk. Er wordt voor deze betalingsmethode geen administratiekosten in rekening gebracht. Op factuur Bedrijven en organisaties kunnen op rekening afnemen, we schrijven achteraf de rekening voor de daadwerkelijk genoten diensten. Voor uw crediteuren administratie is het mogelijk om een inkoopnummer, -referentie of kostenplaats door te geven. Deze zullen wij vermelden op de factuur. Er wordt voor deze betalingsmethode € 1,95 (14 kalenderdagen betalingstermijn) of € 2,95 (30 kalenderdagen betalingstermijn) administratiekosten in rekening gebracht. Voor een te late betaling geldt een toeslag van € 12,95 handelingskosten.
Kan ik ook zelf afhalen en terugbrengen?
Uiteraard kunnen bestelling bij ons kosteloos worden afgehaald. Geef dit aan in uw bestelling.
Hoe werkt de bezorgservice?
Uiteraard kunnen we niet op elk gewenste tijdstip uw bestelling bezorgen, maar we zijn zeer flexibel en denken graag met u mee. Geef daarom in de bestelling uw wensen aan.
Moet ik borg betalen?
Nee, bij ons betaal je geen borg. U kunt bij levering het totale huurbedrag pinnen of vooraf per bank de betaling overmaken. Als u een reservering bij ons komt ophalen maken wij een kopie van uw legitimatie.

Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan op de contactpagina.

Live Chat
Neem contact met ons op via Whatsapp!
Email
Stuur ons een mail. Wij reageren altijd binnen een dag!
Bel ons 24/7
Wij zijn telefonisch altijd bereikbaar!